Sandra Anoschkin

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Vad ska man säga om 2012?

Av Sandra Anoschkin - 2 januari 2013 15:33

Ojoj, finns så mycket att säga om 2012.

Kan ta några små saker som jag tycker är viktiga.


Mitt nyårs löfte va att hålla mig singel efter så mycket skit med

gamla killar som behandla mig som en påse skit..

Men det gick ju bra, mitt ex kom tillbaks och jag fall för honom.. igen.

Men jag sa i från, på skarpen, och det är jag glad över!!


Jag bestämde mig för att flytta till en ny lägenhet.

En som är MIN egna! 


Jag va på massa underbara crusingar med vänner.


Och jag träffa Björn.

Jag trodde han bara ville "leka" med mig.

Hade inga tankar om att ha kille 2012.

Men det blev som det blev, jag är grymt lycklig.


Jag skaffa en till katt, Hubert :)


Jag fick en ny säng av familjen/släkten.


Sen sårade Björn mig, för en grej som hända.

Behöver inte ta upp det.

För jag försöker släppa det och gå vidare MED honom.

Har inte förlåtit honom och kommer inte det heller.

MEN jag vill ha Björn och tror att folk kan ändra på sig.


Sen har jag alltid haft svårt att lita på folk eftersom

gamla killar är svin och tror att jag är en leksak. :o


Det va lite om 2012.

2013. Ja vad ska man säga?

Jag säger inget. ;)

Jag har lite små saker JAG måste ändra på.

Sen om det går, det vet jag inte.

MEN det är värt ett försök.

För jag kanske är lycklig på utsidan.

Men inom mig så svider det ibland.


Nu ska jag i väg och hämta min karl och köra hem

hans bror till Töreboda :)

Sen ska vi hem och mysa, för i morgon

går resan "hem" till Fagersta igen..

Usch.. vill inte "hem".

Vill inte vara utan min karl.

MEN det är bra att man FÅR sakna och längta oxå :)


ps, har mer på hjärtat men hinner inte skriva det

nu, så skriver det i morgon när jag har kommit "hem"


puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Sandra Anoschkin - 21 oktober 2013 14:06


Ska jag börja blogga igen? ;)      / Sandra Anoschkin   ...

Av Sandra Anoschkin - 20 januari 2013 01:51

I min uppväxt har det funnit mycket bråk runt mig. Har blivit någon vanna för mig.   Men jag blir alltid livrädd och mitt hjärta stannar när en kille/man höger rösten mot mig. Känns som hela mitt liv stannar upp. Men det har blivit bättre...

Av Sandra Anoschkin - 18 januari 2013 13:50

Det svider i mitt bröst. Det gör så ont att jag inte står ut. Det känns som tusen knivar i mitt hjärta.   Sitter här med tårar i ögonen precis som alla andra gånger. Det gör så ont, så ont att jag inte orkar bryr mig om något. Vill bara f...

Av Sandra Anoschkin - 18 januari 2013 13:08

Jag förstör alltid för mig själv.   Jag och min svartsjuka.   Nee.. Det är väl inge ide att vara lycklig nå mer. Bara skit i det, för det är inte meningen att du ska vara det Sandra Anoschkin.   Du är en misslyckad brud.   Tack oc...

Av Sandra Anoschkin - 9 januari 2013 18:02

Känner att jag behöver skriva lite. Dagen börja väl inte så jätte bra, skulle börja tvätta vid 11, men orkade inte gå upp så jag gick upp efter 12. Hoppa in i duschen, börja tvätta. Sen kom Sara förbi en snabbis och körde mig till sta...

Presentation


Mitt namn är Sandra Anoschkin.
Jag är uppväxt i Lugnås utanför Mariestad. Jag bodde i Fagersta i ca 3 år. Nu är jag tillbaka i Mariestad med min sambo och våra 3 katter :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket husdjur vill du helst ha?
 Hund
 Katt
 Kanin/gnagare
 fågel
 reptil
 häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards