Sandra Anoschkin

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Jobbigt möte med jobbiga frågor.

Av Sandra Anoschkin - 9 januari 2013 18:02

Känner att jag behöver skriva lite.


Dagen börja väl inte så jätte bra,

skulle börja tvätta vid 11,

men orkade inte gå upp så jag gick upp efter 12.

Hoppa in i duschen, börja tvätta.


Sen kom Sara förbi en snabbis och körde mig till stan.

Möte på arbetsförmedlingen. 15.30


Va väl ett bra möte tills det kommer till lite känsliga frågor.

Om gå i trappor, gå långa stäckor, lyfta, sitta på knä mm..

Eftersom jag är överviktig så är det inte så lätt alla gånger.

Ann-Karin tyckte vi skulle gå till hälsocenter på sjukhuset för hon

skulle oxå gå dit och kolla... 
Men jag klarar inte av det.


JAG VILL GÅ NER I VIKT!!

Det vill jag verkligen, men jag har inte kommit till en punkten 

att "jag" vill, utan det känns som alla "runt mig" vill det.


Jag känner inte mig redo att gå och prata om min vikt.

Fast jag VET, att det är inte bra att vara överviktig.

Jag vet att det är inte bra att dricka cola och äta godis.


Det är svårt att folk frågar och "tjatar" så vill jag

bara få tyst på dom så jag går ner i vikt för "dom vill..."


Jag har börjat lära mig att tycka om mig själv,

med denna vikt jag har nu...

För just nu orkar jag inte, jag orkar inte möta verkligheten.

Inte just nu.


Så efter det mötet blev det mycket tankar i mitt huvud.

Är det fortfarande massa tankar..

Ångesten sitter fast i bröstet på mig.


Vill bara bort, bort från allt just nu!


Blir väl att ta det lugnt resten av kvällen.

Första lugna ner mina känslor och försöka få bort ångesten....

 
 
Ingen bild

Maria

9 januari 2013 18:26

Är inte DU redo så säg de till dom.. Du kommer inte kunna gå ner om DU inte själv vill, o du ska inte göra det för "alla andra". Du ska göra de DU mår bra av..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Sandra Anoschkin - 21 oktober 2013 14:06


Ska jag börja blogga igen? ;)      / Sandra Anoschkin   ...

Av Sandra Anoschkin - 20 januari 2013 01:51

I min uppväxt har det funnit mycket bråk runt mig. Har blivit någon vanna för mig.   Men jag blir alltid livrädd och mitt hjärta stannar när en kille/man höger rösten mot mig. Känns som hela mitt liv stannar upp. Men det har blivit bättre...

Av Sandra Anoschkin - 18 januari 2013 13:50

Det svider i mitt bröst. Det gör så ont att jag inte står ut. Det känns som tusen knivar i mitt hjärta.   Sitter här med tårar i ögonen precis som alla andra gånger. Det gör så ont, så ont att jag inte orkar bryr mig om något. Vill bara f...

Av Sandra Anoschkin - 18 januari 2013 13:08

Jag förstör alltid för mig själv.   Jag och min svartsjuka.   Nee.. Det är väl inge ide att vara lycklig nå mer. Bara skit i det, för det är inte meningen att du ska vara det Sandra Anoschkin.   Du är en misslyckad brud.   Tack oc...

Av Sandra Anoschkin - 6 januari 2013 19:57

Kan inte säga så mycket.  För det svider i mitt bröst, och tårarna rinner. För jag är så jävla sur och irrierad på mig själv.   Helvete säger jag bara... ...

Presentation


Mitt namn är Sandra Anoschkin.
Jag är uppväxt i Lugnås utanför Mariestad. Jag bodde i Fagersta i ca 3 år. Nu är jag tillbaka i Mariestad med min sambo och våra 3 katter :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket husdjur vill du helst ha?
 Hund
 Katt
 Kanin/gnagare
 fågel
 reptil
 häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards