Sandra Anoschkin

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Ni ser inte min insida.

Av Sandra Anoschkin - 18 januari 2013 13:50

Det svider i mitt bröst.

Det gör så ont att jag inte står ut.

Det känns som tusen knivar i mitt hjärta.


Sitter här med tårar i ögonen precis som alla andra gånger.

Det gör så ont, så ont att jag inte orkar bryr mig om något.

Vill bara försvinna. Lämna denna värld och slippa denna känsla.


Men vad hjälper det? Ingen ting. Det hjälper inte att smitta från sina problem.


Jag vet vad jag vill. Och jag vet vad som behövs för att ändra på det.

Och jag lovar, någon vacker dag, kommer jag inte vara samma Sandra,

som jag va förr. Jag har left allt för länge i denna äckliga kropp..

Det ska bli ändrigar på det, det kan jag lova!


Mitt psyke är inge vidare heller.

Och det går inte att trolla så jag mår bra igen.

Utan det är jag som måste ta tag i detta...

För mitt egna bästa, det är dags att jag ändrar på dom

sakerna jag KAN ändra på. Det som har hänt, det har hänt.

Finns inget man kan göra åt, men jag ska se till att mitt liv

blir bättre, bättre och jag ska bli lyckligare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Sandra Anoschkin - 21 oktober 2013 14:06


Ska jag börja blogga igen? ;)      / Sandra Anoschkin   ...

Av Sandra Anoschkin - 20 januari 2013 01:51

I min uppväxt har det funnit mycket bråk runt mig. Har blivit någon vanna för mig.   Men jag blir alltid livrädd och mitt hjärta stannar när en kille/man höger rösten mot mig. Känns som hela mitt liv stannar upp. Men det har blivit bättre...

Av Sandra Anoschkin - 18 januari 2013 13:08

Jag förstör alltid för mig själv.   Jag och min svartsjuka.   Nee.. Det är väl inge ide att vara lycklig nå mer. Bara skit i det, för det är inte meningen att du ska vara det Sandra Anoschkin.   Du är en misslyckad brud.   Tack oc...

Av Sandra Anoschkin - 9 januari 2013 18:02

Känner att jag behöver skriva lite. Dagen börja väl inte så jätte bra, skulle börja tvätta vid 11, men orkade inte gå upp så jag gick upp efter 12. Hoppa in i duschen, börja tvätta. Sen kom Sara förbi en snabbis och körde mig till sta...

Av Sandra Anoschkin - 6 januari 2013 19:57

Kan inte säga så mycket.  För det svider i mitt bröst, och tårarna rinner. För jag är så jävla sur och irrierad på mig själv.   Helvete säger jag bara... ...

Presentation


Mitt namn är Sandra Anoschkin.
Jag är uppväxt i Lugnås utanför Mariestad. Jag bodde i Fagersta i ca 3 år. Nu är jag tillbaka i Mariestad med min sambo och våra 3 katter :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket husdjur vill du helst ha?
 Hund
 Katt
 Kanin/gnagare
 fågel
 reptil
 häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards